Olen tapellut likan neulepaidan kanssa jo monta viikkoa. Helmasta tuli liian leveä. No, ajattelin, että voin neuloa helman uudelleen kunhan olen ensin virkannut yläosan. Yläosasta tuli liian pieni vaikka kuinka monta kertaa mittasin. Ja muutaman kerran olin jo ehtinyt purkaa ja aloittaa uudelleen. Ja välissä olin jo ehtinyt neuloa hihat (,jotka toistaiseksi vaikuttavat oikean kokoisilta) ja huomasin vasta kasausvaiheessa, että taas meni päin peräseinää. Raivostuttavaa.

Jotkut asiat sentään sujuvat. Saimme asunnon Helsingistä ja likka voi siirtyä elokuussa Arabian peruskouluun. Olimme etukäteen miettineet minne puolelle Helsinkiä haluamme ja minne emme ainakaan ja Arabianranta oli ensimmäisenä listalla. Tuleva asuntomme ei ole Arabianrannassa, mutta kävelymatkan päässä ja saamme kolmella asuinvuodella aikaa etsiä seuraavaa uutta kotia.
675277.jpg
Asunto ei ole suuri, mutta mahdumme siihen, kunhan vain ensin saamme kadotettua omakotitalollisen verran huonekaluja. Muutama muukin mutka on vielä matkassa, mutta asioillahan on tapana järjestyä (vaikka minun sitä niin vaikea on välillä uskoa).

Ja minulla alkoi tänään loma. Ihanaa.

Lisäys: Ensimmäinen tarjous jätetty talosta!