Onpa hienoa olla flunssassa keskellä kesää. Minkä lie pöpön saanut, mutta kurkku on kipeänä ja maha sekaisin. Ja nokka vuotaa.

Outi kirjoitti uusista kengistään. Siitä innostuneena minäkin jäin pohtimaan omia kenkiäni. Minulla on kokoa 39 oleva jalka, mutta niin onnettoman kapea ja matala, että sopivien kenkien löytäminen on aina vahinko. Ukko sanoo, että varpaistani tulee hänelle mieleen Ozzy Osbourne. Minä otan sen kohteliaisuutena.

709238.jpg

709237.jpg

Kesäkengistä suosikkini ovat nuo ylläolevat. Noita-akkakengät ovat DinSkosta. Nuo matalat kengät ovat marketista. Olin jo pitkään etsinyt jalkaan sopivia ballerinoja, mutta eihän sellaisia ole. Kengät ovat nahkaa ja ihanan pehmeät ja aiheuttavat mielihyvää aina kun laitan ne jalkaan. Valkoiset kengät ovat melkoinen kummajainen minulla. Niissä on vaneripohja ja ovat myös kivat jalassa. Yllättävän hyvät kävellä! Valkoisten kenkien kanssa pitäisi kai olla myös vähintään valkoinen vyö ja laukku. Eipä ole enkä niin välitäkään noista pukeutumissäännöistä.

709236.jpg
Netissä oli myös hauska kenkätesti. Minä olen maihari (, jotka ovat myös lempikenkäni syksystä kevääseen). Mikä kenkä sinä olet?