Aika rientää ja viime päivityksestä on taas kulunut tovi. Muutimme (taas) lokakuussa, asuntoon, josta edellisessä postauksessa mainitsin. Elämässämme on tapahtunut muitakin suuria muutoksia, joista merkittävin lienee minun kotirouvittuminen. Työuupumuksen takia jätin työt, jäin kotiin ja oman jaksamisen mukaan olen yrittänyt tehdä asunnostamme sitä Kotia, jota niin kovasti kaipaan. Aloitin toisen bloginkin, mutta sen kirjoittaminen tuntuu vaikealta ja vihaan uutta blogiani yhtä paljon kuin nykyistä elämäntilannettakin.

Vaikka yleinen saamattomuus ärsyttää, olen pitkästä aikaa tarttunut lankaan ja puikkoihin. Koiralle olen neulonut villapaidan, joka onkin ollut tänä talvena enemmän kuin tarpeen. Olen aloittanut itselleni slipoverin neulomisen, saanut valmiiksi yhden huivin ja vaiheessa on vielä pipo, jotta neulon ja puran vuorotellen. Tällä hetkellä se on "valmis", odottaa purkua ja kavennusten uudelleen neulomista. En vaan ole tyytyväinen siihen.

Hetkittäin olen innostunut monestakin uudesta asiasta. Minua kiinnostaa tällä hetkellä kovasti luonnon kosmetiikka ja haluaisin kokeilla saippuan valmistamista. Olen innostunut ruuanlaitosta ja kokeilen mielelläni uusia reseptejä ja raaka-aineita. Tällä hetkellä jääkaapissa odottaa punajuuria ja nauriita. Olisinko vuosi sitten ikinä kuvitellut ostavani nauriita?! Olen löytänyt musiikin ja kuuntelen mielelläni hyvinkin erilaista musiikkia kuin mihin olen aiemmin tottunut. Metalli ja rock on jääneet vähemmälle ja tilalle on tullut mm. jazz ja blues. Olen kaivanut kynät ja luonnoslehtiön esiin ja ensin päätin, että piirrän joka päivä jotain. Piirtämistä jaksoin kolme päivää. Ostin valtavan kanvaasin, joka odottaa nyt eteisessä, että tarttuisin siveltimeen. Mutta se ei vaan puhuttele minua vielä. Ei näytä merkkiäkään mitä pinnalleen haluaisi.

Yksi asia on ja pysyy: pyykkivuori.