Niinhän siinä sitten kävi, että kun eilen alkoivat asiat taas edetä, minulle laukesi kamala migreeni. Sen siitä saa kun ei osaa olla stressaamatta asioista. Osaltaan migreeniin on saattanut myös vaikuttaa jatkuva istuminen tietokoneen ääressä. Nyt kun ukko on jo Helsingissä ja minä täällä, istun kaiket illat koneella ja puhumme toisillemme Skypen kautta. Ja tässä koneella istuessani, olen taas ehtinyt koukkuuntua blogeihin. Blogilistalta on löytynyt taas monta blogia, jotka olen lisännyt suosikeiksi.

Viimeisen parin päivän aikana olen myös virkannut kassia. Enää puuttuisi vain vuori, mutta mietin vielä tarvitseeko sitä ihan välttämättä. Yritän viimeiseen saakka vältellä ompelua.

678172.jpg

Aluksi oli kaksi mustaa patalappua muistuttavaa lätkää. Kun niistä ei sellaisenaan tullutkaan mitään järkevää, jatkoin virkkaamista. Toisella puolella kassia toinen "patalappu" on taskuna, jonka suuaukon ompelin vähän vinoon.

Lankana mustaa 7-veljestä sekä mustaa ja punaista akryylisekoitelankaa, yhteensä 200g. Virkkuukoukku 3,5mm.
.........................................................................
Ukko tulee tänään kotiin ja huomenna suuntaamme auton keulan kohti Jyväskylää. Ensi viikon alku kuluu Helsingissä.
Hauskaa juhannusta kaikille!