Olen taas herätellyt neuleharrastustani. Olen neulonut ja purkanut, neulonut ja taas purkanut. Ja neulonut. Minulle on tuottanut suuria vaikeuksia noudattaa valmiita ohjeita ja nyt kun niitä ohjeita ei edes ole ollut, olen taas säveltänyt ihan oman mielen mukaan. Viimein sain aikaiseksi myssykän, johon en ole tyytyväinen, mutta päätin sen kelpaavan tulevana talvena, jolle on luvattu kovimmat pakkaset sataan vuoteen. Vai oliko jopa tuhanteen? Päättelin langanpäät ja olisin kuvannutkin, jotta olisin voinut näyttää kaikille muillekin, että olen saanut (vihdoin) jotain aikaiseksi. Helpommin sanottu kuin tehty. En löytänyt kameran piuhaa mistään. Ei tästä montaa päivää ole kun sitä viimeksi tarvitsin, mutta nyt sitä ei vaan yksinkertaisesti löytynyt. Vaikken usko mihinkään mitä en näe, alan epäillä tonttujen ehkä sittenkin olevan olemassa....

Olen myös vihdoin löytänyt tieni Ravelryyn, jonne Marjut minut ystävällisesti ohjasi. Sieltä löytyi pitsihuivin ohje, jota olen onnistunut noudattaa toistaiseksi säntillisesti. Ja kaiketi en ole suuria virheitäkään tehnyt, koska ohje täsmää vielä :) On ollut aivan ihanaa löytää neuleharrastus uudelleen. Miten olinkaan voinut unohtaa kuinka aivot lepäävät neuleen parissa!